Sider

22. august 2017

En liten svipp til Spania...

Skulle egentlig til Bergen, men havnet her...


Da mamma fylte 75 år i april,
fikk hun egentlig en tur til Bergen av meg og Hanne, 
men da  hotell i Bergen viste seg å være veldig dyrt,
og jubilanten hadde mere lyst på litt sol og varme,
reiste vi heller ei uke til Spania i midten av august ;-)


Vi var i La Zenia utenfor Torrevieja, på Costa Blanca-kysten.
Leide ei ny og fin leilighet veldig sentralt,
og var kjempeheldige med været.

Dessverre var 75-årsjubilanten uheldig,
og fikk skuldra ut av ledd på en svømmetur,
så da ble det en dag på akuttmottaket på sykehuset,
og resten av turen med armen i fatle :o

Jeg hadde også bursdag en av dagene,
så da feiret vi bursdagsfrokost med ballonger
og prinsessekroner på balkongen.
Deretter ble det en liten tur til stranda i Cabo Roig.
Bursdagsprinsessa vakte litt oppsikt 
ute på Middelhavet i en rosa flamingo tråkkebåt,
men man får jo som kjent ikke mere moro
enn det man lager sjøl, hihi ;-)

Nå har jeg faktisk planer om å være bittelitt hjemme...
Har jo vært på farten i hele sommer,
så nå tror jeg kanskje det er på tide å kose seg litt hjemme.
 Gleder meg litt til høsten også jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...